tik tok ku "SI PENYU "

kebesaran ILAHI

kerjakan sesuatu yang bermanfaat setiap hari :)


"Dalam ajaran ISLAM, masa untuk kita berkenal-kenalan dengan bakal pasangan kita adalah ketika tempoh pertunangan"

Ahad, 10 April 2011

AKU BERSYUKUR

Ya Allah
alhamdulillah
tenang rasa diri ini
bila aku berjaya
melepaskan rasa yang sudah lama
bermukim disudut
hati


Ya Allah
ternyata cinta-MU
tak pernah hilang daripadaku
cinta MU adalah abadi
cinta-MU menenangkanku
cinta-MU mendamaikan jiwaku
cinta-MU mengubati hatiku


Ya Allah
indahnya rasa yang
aku ada sekarang
setiap langkah ini
tersa begitu
aman dan mendamaikan
terasa dekatnya
Engkau dengan ku
saat ini

Ya Allah
duka laraku
senyum tawaku
sentiasa ingatanku padamu
kerna saat aku
hilang tempat mengadu
kaulah yang setia mendengar


Ya Allah
ayat-ayat suci kalam MU
membentuk hati dan jiwaku
membawaku kepada kebenaran
dan indahnya anugerah
jika mencintai MU


Ya Allah
semoga cintaku
padamu terus
kekal selamanya
kerana aku tahu
kenikmatan dalam'
mencintai MU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan